det har slagit mig


Idag när jag satt och tänkte lite i bilen slog det mig.
Det har slagit mig att det här kanske var din plan från början och i så fall är det nog det sjukaste jag någonsin upplevt.
-säg att det inte är så.


Är en månadslön fattigare men en lägenhet rikare. Eller inte riktigt, men nu kan jag bo och trivas på heltid.
Saknar dock liten väldigt mycket.
Hon här och det skulle vara tipptopp.
Eller min bästa vän, de skulle inte vara helt fel.

Har fått nya jobbdagar, tacka och ta emot med lite vemod i kroppen.
Känns som om att jag inte hinner med mina vänner för fem öre och det suger.

Nu ska här ses film men först ska soffbordet komma på plats!





Kommentarer
Postat av: bortglömd

Liten mår bra, så det är bara hon som saknas hmm... uppskatad

2010-03-09 @ 01:32:08
Postat av: Bortglömd

Liten mår bra, bara hon som är saknad hmm tur somliga uppskattas..

2010-03-09 @ 01:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0