så att man saknar donken

OKEJ LYSSNA NU; DET HÄR HAR VARIT MITT LIVS VÄRSTA VECKA PÅ JOBBET OM MAN BORTSER FRÅN JULEN. DET ÄR TILL OCH MED SÅ ATT MAN SAKNAR DONKEN.
HEJ KNOPPEN, HEJ EN TIMME TRAPPOR, UPP NER, NER UPP, MOSADE FINGRAR, PAKET SOM SLÄPPAS HIT DIT, JA JAG GILLAR MITT JOBB.
MER DÖD ÄN LEVANDE HAR JAG KÄNT MIG DENNA VECKA.


Fortfarande krasslig, har svårt att få i mig luft känns det som.
I övrigt känns det lite bättre, på söndag kommer Diesel, mys.
Men ampusen är dålig :(
Plus att jag saknar mina söta kusin barn.
Tur att det går att skicka mms från stockholm; Hej Joanna! åååh så söt.
Ge mig stockholm nu tack!

Morfar och moppan har just inspekterat lyan och med sig hade dom inflyttningspresent :)


NATTTTTTTTTTTTIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0